Thursday, December 15, 2016

Duit Juta-Juta




Beberapa hari lepas..

Leng chai: Mama, dalam dunia ni ada ke duit ribu-ribu?

Mama: Ada.. Nak buat apa duit ribu-ribu?

Leng chai: Nak naik roket nak tengok planet, boleh tengok Jupiter.

Mama: Nak naik roket duit ribu-ribu tak cukup. Kena ada juta-juta.

Leng chai: Mama draw lah duit juta-juta.

Mama: Nak draw macam mana duit mama dalam bank ada 50 hengget je. Kot ada 2.6 billion boleh lah.

9 comments:

Fendi Rocka said... [Balasan]

dia bergambar dgn gadis uzbezkiztan mana tu

cinta said... [Balasan]

Gadih minang.

tiga lalat said... [Balasan]

mkcik, anak tu suruh 'draw' = lukis duit jeee., bukan 'withdraw' duit dlm atm mkcik yee., alahaii

cinta said... [Balasan]

Alahai.. hahaha

Cikna said... [Balasan]

Hahaa, standby la draw ye mummy...;-)

cinta said... [Balasan]

Haha. Standby 50 hengget boleh..

Dr K said... [Balasan]

2.6 juta kalau withdraw kat ATM kena bawak 300 karung guni

cinta said... [Balasan]

Kih3. Tp ada 50 hengget dapat beli 2 botol myk masak 5kg je lah.

Ros Ibrahim said... [Balasan]

Salam perkenalan :) -- RosIbrahim.com