Monday, February 24, 2014

Macam Bodoh Je..

Kayu pengukur yang bengkok tidak mampu menghasilkan garisan yang lurus.

Bangangnya bila ada yang cuba buat garisan lurus menggunakan kayu pengukur yang bengkok lepas tu yang melihat kata itu garisan lurus.

**
Maaf bahasa agak kasar. Tidak mampu ganti dengan perkataan lain. Maaf lagi sekali.

12 comments:

t.a.t.a said... [Balasan]

Bagi aku dia berhalusinasi, atau pun dia buta geometri. Lurus dia kata bengkok, curve dia kata straight.

aTieYusof Family said... [Balasan]

erm... No komen..mmg itu perkataan yg paling sesuai..hehe

cinta said... [Balasan]

@t.a.t.a
mungkin.

cinta said... [Balasan]

@aTieYusof Family
mmg sesuai utk statement yg umum mcm ni. kih3.

Nizam.Ariff said... [Balasan]

alam ini sebenarnya curve...
jika dipancarkan laser yg kuat kehadapan, satu hari nanti laser itu akan muncul dari belakang...space-time curvature...ironi sungguh..hehe

Mak Su said... [Balasan]

benar

cinta said... [Balasan]

@Nizam.Ariff
ohoho, kau mengekstrak fakta saintifik drp sebuah metafora. syabas. hehe.. aku pn xterfikir.

cinta said... [Balasan]

@Mak Su
benar. tapi kdg2 tanpa sedar sy juga TERjebak dlm golongan yg mcm bodoh itu. adui..

Nizam.Ariff said... [Balasan]

eh.. ye ke? aku pun tak sangka.. hahaha...ko sebenarnya yang nampak, bukan aku...syabas untuk ko jua..

aTieYusof Family said... [Balasan]

Singgah melawat Rabu :)

cinta said... [Balasan]

@Nizam.Ariff
syabas utk semua yg air masih mengalir dari paip. aku baru simpan dua tong air. *takde kaitan. ha2.*

cinta said... [Balasan]

@aTieYusof Family
sila, sila..