Friday, March 21, 2014

Misi Yang Melencong

Leng Lui: Sabun kat sini pulak.
Leng Chai: Otey, bosh..

(Misi basuh keta yang melencong... Biasa tu..)
Leng Lui: Adik tiup macam ni nanti keluar bubble.

Leng Chai: Otey bosh... Fuh.. fuh..

Lepas basuh keta basuh diri sniri.

Lepas tu mama kena kemas sume. Biasa tu... Keretanya takdelah bersih mana pun. Alasan tu sume nak main air.

Si Leng Chai itu kalau menjawab mesti cakap ok bos sebab Leng Lui yang suruh panggil dia bos. Baru-baru ni aku baru dapat tahu kenapa  Leng Chai itu selalu jawab macam tu. Mula-mula ingatkan sesaja je dia nak cakap camtu. Sabor je la.

Lepas tu air mandian akan digunakan untuk siram pokok-pokok. Subur semua pokok.

7 comments:

t.a.t.a said... [Balasan]

Gambar atas sekali tu Leng Lui nampak macam dah besar sangat kan?

Nizam.Ariff said... [Balasan]

shampoo tu dia main pancut terus ke kereta je... hahaha

CiKPuaNLawA said... [Balasan]

meh basuh keta cik su... lama dah tak kena sabun keta tuu... huhuhuuu.... pastu buleh terjun suming pul ...

CiKPuaNLawA said... [Balasan]

meh basuh keta cik su... lama dah tak kena sabun keta tuu... huhuhuuu.... pastu buleh terjun suming pul ...

cinta said... [Balasan]

@t.a.t.a
maunye tak besar. dah separuh berat mamanya.

cinta said... [Balasan]

@Nizam.Ariff
itu ler. kot dibuat kat keta papa dia camtu ada yg kena ceramah. heheh..

cinta said... [Balasan]

@CiKPuaNLawA
jgn offer. suka diorg tu. kang cik su yg nanges. keh3..