Wednesday, August 5, 2015

Selamat Hari Lahir - Arjuna Beta



Hari ni budak ini genap umur satu tahun jagung.

Setahun yang lepas budak ini tak sesabor nak keluar.

Masuk labor room lima minit dia dah baa-cak kat nurse tu.

Kat nurse je la sebab doktor tak sempat sampai. Eheh.

Perkembangan setakat hari ni:

Gigi dah ada tiga batang.

Belum pandai jalan tapi dah pandai memanjat.

Tokojut den tengok dia dah kat atas gril tingkap kat kampung itu hari.

Ye, grill tingkap, bukan grill pintu ye tuan-puan. Spiderman betul.

Belum pandai cakap tapi pandai nyanyi.

Belum mula menapak tapi kalau dengar muzik dia berdiri dah terhenjut-henjut. Ni dapat dari sapa entah.

Lepas makan tak reti nak minum air kosong tapi pandai pulak menyirap (minum air sirap).

Apa-apa pun semoga berbahagia dunia akhirat.

Amin.

11 comments:

SuzieLAWAti said... [Balasan]

alololoooo.... enchemmmm nyeee...!!!

huuuiii....menyirap...!!!.. pilih air ade kaler....


klu dia memanjat2 tu.. sel2 aotak sedang berhubung la tu... hehehehhee

takpe biorkan je.... superherooo...!!!

SuzieLAWAti said... [Balasan]

tambah sikit cik su lupa pulak..

moga jadi khalifah Allah yang berjaya dan sentiasa dalam lindungan Allah ya nak....

Ameen...

julie shahril said... [Balasan]

macam muka bapak dia laaa...hihi

selamat pjg umur ye syg..

Fendi Rocka said... [Balasan]

alhamdulilah..moga membesar dengan sihat dan gembira

cinta said... [Balasan]

Kak su, rasa mcm sel otak mak pak dia yg berhubung lebih cam ni.

cinta said... [Balasan]

Amin..

cinta said... [Balasan]

Xtaula yg nombor berapa baru dpt muka mak dia. Heheh.

cinta said... [Balasan]

Alhamdulillah. Itu yg penting utk bb - sihat n gmbira. Mak pak penat kejar xpe.

tiga lalat said... [Balasan]

salam, semoga membesar sebagai johan., ;p

SuzieLAWAti said... [Balasan]

Cinta... klu ksu simpan suma2 benda yg buat kan ksu jadi sakit.. baik la tak payah ingat ... hahahah...

tp yg orang bg elok2 tu ksu simpan la... kan.. hehehe

cinta said... [Balasan]

Salam.
Harap2 johan dlm perkara yg elok je. Hee..