Thursday, January 12, 2017

Tutorial di Kolam Renang

Malam tadi, lebih kurang pukul sebelas malam, aku keluar ampai kain baju di beranda.

Lepas beberapa minit aku perasan macam ada orang bagi tutorial kat bawah.

Aku jenguk kolam renang di bawah. Aku syak orang asing. Malam-malam begini selalunya diorang gemar beriadah (baca: bersidai) kat taman sebelah kolam tu.

Tapi malam ni aku tak nampak pulak diorang. Yang aku nampak seorang lelaki tempatan dengan anaknya berdiri di tepi kolam renang.

Lelaki tu pegang joran. Rupa-rupanya dia sedang bagi tutorial cara-cara baling mata pancing.

Tutorial memancing di kolam renang. Agak-agak apa lah yang bakal melekat di mata pancing tu.

4 comments:

Manusia Berubah said... [Balasan]

hahahhahaaa... tgh imagine... :p

pandai juga bapa dia cari time agak2 orang tak nampak.. kann.. hehehehe..

...

ewanthology said... [Balasan]

Tutorials tahap basic tu... senang skit sbb kolam xde arus dan jernih... senang anak nak paham kot.. hehe

cinta said... [Balasan]

Hahaha. Den nampak..

cinta said... [Balasan]

Iyolah sangat. Keh3.