Tuesday, September 12, 2017

Homework


Satu hari budak ini tersalah bawa balik buku kerja kawan sekolah.

Bila buka nak buat English homework yang cikgu bagi, baru perasan buku tu bukan dia punya. Cantik macam buku baru. Buku dia memang dah lebam. Camana boleh tak perasan tersalah ambil.

Bila belek-belek, memang macam buku baru. Tuan punya buku tu tak pernah buat homework. Selamba je.

Akhirnya dia tutup buku dan cari kerja sendiri.

4 comments:

JAMIL HASHIM said... [Balasan]

tak buat homework cikgu tak marah ke...?

singgah...https://belogsjm.blogspot.my/

cinta said... [Balasan]

Cikgu dah penat marah kot 😅.

Fendi Rocka said... [Balasan]

masa aku sekolah rendah dulu, kawan sekelas aku dah masuk buku kedua, aku buku pertama tak sampai separuh lagi

cinta said... [Balasan]

Mcm misteri je.