Tuesday, January 19, 2016

Di-ngorat Awek Seksi Dalam Lif

Smile...

Awek ni, naik gunung berseluar pendek. Takde calar sikit pun. Tak kena gigit nyamuk pun.

Berani dia try incek papa.

10 comments:

tiga lalat said... [Balasan]

ammvoiii abe tuuh., dalam hati saper yg tauuuu., huhu2

Manusia Berubah said... [Balasan]

jangan tenung lama-lama..
nanti nampak masa depan bersama.. bak kata Jep Sepahtu.. :p

cinta said... [Balasan]

Hati cik abe ke hati cik adik wak? Hehe..

cinta said... [Balasan]

Kalau mematuhi terma dan syarat ai is okey. Eheheh.

SuzieLAWAti said... [Balasan]

enchek papa perasan tak dia kena try tu..?.. hehhee

julie shahril said... [Balasan]

dan beg yg dia bawak panjat gunung tu nmpak ringan sgt..
gunung apa yg dia panjat agaknya? ~ soal saya dalam hati setiap kali naik lif terpandang kelibat wanita ini.

cinta said... [Balasan]

Dia perasan bini dia je kot... Hek.
Kamera duk dpn dia tp tiba2 bunyi shutter kat sebelah dia.

cinta said... [Balasan]

Ada lg beg lain kot.
Ada volunteer bwk.
Awek cun ramai nak tolong.

Hami Asraff said... [Balasan]

Naik gunung pun cantik.

cinta said... [Balasan]

Org dh lawa buat apa pn lawa.