Wednesday, June 17, 2015

Khinzir

Tadi aku terima gambar dalam Whatsapp group.

Ikan muka khinzir.

Adoi. Siapa agaknya yang banyak betul masa lapang nak buat benda ni suma.

Manusia makan khinzir dah berapa keturunan takde pulak aku tengok muka macam muka khinzir.

Apa? Khinzir kacukan dengan ikan? Gila.

Kau cuba kacukkan ikan puyu dulu dengan keli baru cerita pasal khinzir kacuk dengan ikan.

Hmm, mungkin orang yang edit gambar tu cuba bergurau-senda.

Dan tak semena-mena ada pulak yang percaya siap bertakbir.

Er, daripada bertakbir aku rasa baik beristighfar.

Ok.


6 comments:

tiga lalat said... [Balasan]

salam menyambut puasa cik kak tuu. hee dah tenok khinzir bermuka manusia?, atau manusia talam 2 muka?., harhar2

julie shahril said... [Balasan]

penah dpt gmba ikan muka ayam...bongok!
mmg org yg edit gmbo tu xde keje...pastu ada yg percaya..
termasuk la mak kita....hehehe..
org tua..mne la dia terpikir benda tu btol ke edit ke..

cinta said... [Balasan]

@tiga lalat

eh? khinzir bermuka manusia pulak dah?
Er, tapi dari segi saintifiknya kebarangkaliannya ada dan itu lebih logik.

cinta said... [Balasan]

@julie shahril

gemar betul org tu main edit2 ni.
Lain kali boleh cadangkan dia edit taruk muka dia sniri. Haha..

Fendi Rocka said... [Balasan]

yg share lagi dashat ramai

cinta said... [Balasan]

Sharing is caring la kot. Ha2.
Itu satu lagi penyakit.