Wednesday, May 20, 2015

CCTV


Kalau nak melakukan sesuatu di luar kebiasaan sila fikir dulu beberapa kali.

Kalau berlaku juga tanpa dirancang harap redha saja apa yang bakal berlaku.

Mungkin yang di luar kebiasaan itu sesuatu yang menarik.

Atau mungkin sekadar pelik.

Atau paling tak patut sesuatu yang jelik.

Pagi ni berlaku, belum tengah hari dah ada orang upload.

Sekejap je jadi viral.

Serius lajjew!!

17 comments:

tiga lalat said... [Balasan]

nak jugala tau, mana gmbr viralnya?

IG dan facebook dh lama sy tak aktif pula ;D

cinta said... [Balasan]

@tiga lalat

er, er, ini sy cerita secara umum.
hee..

Nizam.Ariff said... [Balasan]

Macam menarik je....
Apa keyword nk gugel?
Hikd

SuzieLAWAti said... [Balasan]

huiii yoooo...!!!!.... share arr...

cinta said... [Balasan]

Lupa dah.
Lalala..

cinta said... [Balasan]

Nak kedekut.
Hahaha.

Nizam.Ariff said... [Balasan]

Meh kasi kat wassap keyword tu..hiks

Z@i Z@mR33 said... [Balasan]

alamak....dh xleh nk korek idung time org xdak la jwbnya :p

aTieYusof Family said... [Balasan]

org kata..pandang2 dulu sblm buat sesuatu.. zaman ni sekejap je muka dah masuk segala mcm media sosial..

cinta said... [Balasan]

@Z@i Z@mR33
hehehe.. watpe tu..

cinta said... [Balasan]

@aTieYusof Family

glamer lah nanti. haha..

CAHAYA MATA said... [Balasan]

CCTV... CCTV..
CCTV di mana-mana... :p

gadisBunga™ said... [Balasan]

dan... serius betul!!!

ahkak gojes said... [Balasan]

tu memang betul...laju sajew org viralkan apa yg berlaku dan terus dirakam kemudian kirim kepada rakan2..sharing d muka buku...blog dan macam2 lagi

cinta said... [Balasan]

@CAHAYA MATA

hati2 je lah. eheh.

cinta said... [Balasan]

@gadisBunga™

ha kan...

cinta said... [Balasan]

@ahkak gojes

tak sempat nak fikir baik buruk. laju bebenor.