Sunday, March 27, 2016

Bantal Busuk


Hujung minggu adalah masa yang sesuai untuk berjemur.

Bear bulu, O-On, bumble bee, dan yang dibulatkan di atas Bulu Bulu.

Nama sebenar Bulu Bulu adalah agak kontroversi dan setelah 27 kali fikir rasanya tak perlulah disiarkan di sini nanti jadi viral. Kalau panjang umur dah tua esok aku lupa dan buka balik blog ni biarlah aku ingat namanya sebagai Bulu Bulu tanpa nama sebenar. Lagipun memanglah nickname dia Bulu Bulu.

2 comments:

julie shahril said... [Balasan]

zhareef punya pooh (tapi dia panggil bear) sangat lah bacin, penah basuh sekali je, wangi la sekejap, 2-3 hari bacin semula. bau bacin tu sedap sgt pada dia, hari2 duk gomol.

cinta said... [Balasan]

Yg kunin lebam slalu nmpak dlm gmbar tu eh?
tgk kaler tu mcm boleh tahan. Keh3.