Wednesday, January 8, 2014

Tak Semua Orang Itu Manusia

Ihsan thestar.com.my


5 comments:

t.a.t.a said... [Balasan]

Budak Gundut kat rumah yang bukan anak aku tu pun aku nak piat tak sampai hati. Ini pulak nak lumur kemaluan dengan cili.

Kepala hotak dia!

cinta said... [Balasan]

@t.a.t.a

aku tgk natgeo rimau bintang amik anak monyet buat anak angkat. dia takleh tido dek anak monyet tu terkial-kial kat dahan pokok dia takut anak monyet tu jatuh. last dia peluk anak monyet tu tdo dgn dia.
manusia patut malu kat menatang tu.

t.a.t.a said... [Balasan]

Kan? binatang yang tiada akal fikiran tu pun lagi mulia dari sesetengah kita.

aTieYusof Family said... [Balasan]

isk! sakit hati lah bila baca ttg kisah2 penderaan ni..takde hati perut kot yg mendera tu...

cinta said... [Balasan]

@aTieYusof Family
itu bukan takde ati perut, itu takde iman..