Thursday, December 31, 2015

Sayonara

Azam aku tahun ini ialah untuk tidak memasang azam tahun baru.

Sebenarnya aku tak ingat pun adakah aku ada buat azam tahun baru pada tahun-tahun lepas.

Cuma tiap-tiap kali masuk tahun baru aku tau aku makin tua (walaupun jiwa perasan awet muda).

Countdown? Bunga api? Aku peduli apa.

Tapi satu-satunya perkara yang aku suka tentang 1 Januari ialah hari itu ialah cuti umum.

Ok, aku nak tidur. Tahun depan aku bangun.

4 comments:

Nizam.Ariff said... [Balasan]

Azam....salah satu watak dlm cerpen aku duluuu...
Oh yaaa....baru teringat, azam aku tahun lps nak bukukan 2-3 cerpen aku.....tak jadi la...haha

cinta said... [Balasan]

Ada hikmahnya xjadi tu.
So thn ni xpayah susah2 nak setup azam baru. Bring forward je azam thn lps. Hehehe.

tiga lalat said... [Balasan]

arini dh 6 haribulan tahun baru, mak siti dah bangun blom., harhar2

cinta said... [Balasan]

Alhamdulillah idup lagi wak.. hehe