Tuesday, June 14, 2016

Misteri Jam Loceng

Ada satu jam loceng kecik yang aku beli beberapa tahun lepas sebelum turun ke laut.

Kalau dah sorang-sorang atas kapal di tengah lautan tanpa rakan perempuan memang aku terpaksa lah bergantung dengan alarm clock mini yang sebenar yang bunyinya teet teet berkokok dengan jayanya (baca: annoying).

Memang tak boleh bergantung harap dengan alarm clock handphone. Taruk lagu haruka kanata yang bingit tu pun belum tentu aku sedar.

Malam tadi nak set jam baru aku perasan jarum saat dia dah hilang.

4 comments:

Nizam.Ariff said... [Balasan]

Hakuna matata, sis...
Jarum saat tu bergerak terlalu laju, awak tak sempat nampak

cinta said... [Balasan]

Camana nk hakuna matata. Silap2 xbgn sahur kang.

Irda Garmin said... [Balasan]

Amboii....bahaya nye tido tu xsesar dgn alarm hp

cinta said... [Balasan]

Mmg bahaya. Terbabas naya. Tp ada alarm back up lg 1 - anak bangun mintak susu. Hehe.