Tuesday, October 4, 2016

Minggu Angkasa Sedunia

Bermula hari ini hingga 10 haribulan ni ada banyak aktiviti menarik di Planetarium Negara.

Kalau ada anak-anak yang minat dengan bidang angkasa eloklah bawa diorang pergi.

Kalau takde anak takpe, boleh pergi dengan kawan, pergi dengan pasangan.

Takde jugak takpe boleh jadi lone ranger.

Ada macam-macam aktiviti. Mencerap matahari, mencerap langit malam, pameran teleskop yang kalau nak ushar teleskop pun boleh sebab dimaklumkan memang ada jualan, pilih je untuk beginner ke amatur ke pro ke, ada ceramah, ada diskusi, dan macam-macam lagi yang memang dah selalu ada di ruang pameran.

Untuk maklumat lanjut boleh rujuk flyer di bawah. Kalau tak jelas klik aje kat gambar tu.

Masuk adalah PERCUMA! Yay..




(Cerita leng chai ke planetarium aku cerita lain kali. Bagi laluan iklan minggu angkasa. Hehe..)

6 comments:

Manusia Berubah said... [Balasan]

alaa.. anak-anak jauh..
*tetiba emo.. minta dipujuk*

pehal ntah...!


:p

Nizam.Ariff said... [Balasan]

Teleskop utk skodeng pun ada tuu....

cinta said... [Balasan]

Olo.. suruh pokcik pujuk. Hehe.

cinta said... [Balasan]

Mmg itulah tujuan teleskop dicipta. Utk skodeng.

Atie Yusof said... [Balasan]

wow..percuma! bestnya klu dpt bawak anak pergi..
kami hanya mampu tgk dr jauh.. :)

cinta said... [Balasan]

Bila2 dtg semenanjung bolehlah singgah. Takde minggu angkasa pun bilik pameran dan tayangan sentiasa ada :)