Wednesday, November 2, 2016

Who Are You Trying to Fool?

Pada tahun 2014 dia pernah kata,

"Kita bukan menaikkan harga minyak, kita mengurangkan subsidi. Ada bezanya. Maknanya, kita tak sengaja menaikkan harga minyak.."

Kata-kata ini masih sah digunapakai untuk tahun ini. Harap maklum.

12 comments:

Atie Yusof said... [Balasan]

Hahahaha.. dah malas nak percaya kata2 "dia" tu...

julie shahril said... [Balasan]

hahaha. Malaysia Darul Kelakar.

cinta said... [Balasan]

~aku sudah tidak percaya padamu lagi~

Kih3.

cinta said... [Balasan]

Dia tu kalau bertanding maharaja lawak pun ok juga kan.

Manusia Berubah said... [Balasan]

hahahahahaaa...!

yang tajuk berita "Patutnya harga minyak naik 20 sen tapi sebab Insan Penyayang Lagi Prihatin tu, minyak naik 15 sen SAHAJA.."

aku rasa nak kunyah-kunyah screen henpon..!!

:(


.

cinta said... [Balasan]

Keh3. Tgh imagine camana nk kunyah skrin henpon XD

Nizam.Ariff said... [Balasan]

Dia seorang yg berani....dan pandai bercakap....dan peduli maslahat marhain...

Tapi, aku peduli apa....

cinta said... [Balasan]

~Dia pandai berpura dan pandai bermain kata
Setahun bersama bak seribu tahun tersiksa

Aku tidak sudi melihat dia lagi
Walau dalam mimpi pun tidak ku ingini~

*mood nak nyanyi pagi2. Pitching lari pn aku peduli apa.. hee..

Dr Singa said... [Balasan]

gula-gula

cinta said... [Balasan]

Diabetic nanti.

Time Traveller said... [Balasan]

Macam ular la suka belit2 hahaha

cinta said... [Balasan]

Lidah bercabang