Wednesday, April 6, 2016

Kebetulan

Sebagai seorang blogger, pernah tak korang publish satu entri tentang sesuatu topik yang kau tak tahu pun sebenarnya sedang panas.

I just did.

Baru malam tadi aku tau betapa hangat isu tudung dan ada nasihat dari seorang ustaz untuk melabuhkan tudung.

Kebetulan sungguh.

6 comments:

Kakzakie Purvit said... [Balasan]

Isu beli tudung berasak tu kakak tahu
Melabuhkan tudung pun kakak tahu
Kakak dah tua kalau tak tahu memang tak patut hihi...

cinta said... [Balasan]

Sy tau kak ada isu psl tudung tp tak tau sehangat itu dan sebegitu keadaannya.

Ank2 dh tdo, pinggan mangkuk dh clear, beg skolah dh settle, kain baju dh slesai, baring2 cleopatra amik hp buka tenet sekali hah mcm2 cerita tudung kluar.

tudung saji je yg steady. Eheh.

Nizam.Ariff said... [Balasan]

Ahead of time....

julie shahril said... [Balasan]

kira hebat la siti boleh up kan entry yang memang kena dgn waktunya.

cinta said... [Balasan]

Salah tu. Sebenarnya ketinggalan. Orang semua dah tau tp kita blm tau.

cinta said... [Balasan]

Kalau kebetulan tu bukan saya yg hebat. Allah yg hebat. Kan kan kan.